دکتر محمدطاهر قادری / تعویض مفصل / بهترین جراح تعویض مفصل لگن در شیراز
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

بهترین جراح تعویض مفصل لگن در شیراز

بهترین جراح تعویض مفصل لگن در شیراز از ویژگی هایی برخوردار می باشد که این اطمینان را به شما میدهد جراحی تعویض مفصل لگن را بدون بروز هیچگونه عوارضی برای شما انجام خواهند داد و شما بهترین نتیجه و تجربه را از این جراحی خواهید داشت. بنابراین باید در انتخاب جراح خود دقت کافی را داشته باشید تا بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرید و در نهایت بتوانید بدون احساس هیچگونه درد و ناراحتی بعد از تعویض مفصل لگن زندگی خود را ادامه دهید. در این مقاله تمامی نکات مهم که می تواند در تصمیم گیری به شما کمک کند را قرار داده ایم تا بتوانید بهترین تجربه را کسب کنید.

بهترین جراح تعویض مفصل لگن در شیراز

ویژگی های بهترین جراح تعویض مفصل لگن در شیراز

برای آنکه بتوانید بهترین تصمیم را داشته باشید و بهترین جراح تعویض مفصل لگن در شیراز را انتخاب کنید نکاتی وجود دارند که به شما کمک میکند بهترین جراح را شناسایی کنید و در نهایت انتخاب کنید. در ادامه ویژگی های قابل توجه یک پزشک مناسب را معرفی میکنیم.

  • تخصص پزشک:

اولین و مهمترین نکته در انتخاب بهترین جراح تعویض مفصل لگن در شیراز توجه و مورد بررسی قرار دادن پزشک منتخب می باشد. برای آنکه این اطمینان را داشته باشید بهترین جراح را انتخاب کرده اید و جراحی شما بدون بروز هیچگونه عوارضی انجام خواهد شد باید تخصص پزشک را در نظر داشته باشید. این امر رابطه مستقیمی با نتیجه جراحی خواهد داشت. 

  • سوابق و تجربه پزشک:

نکته دیگری که در برای جراحی تعویض مفصل لگن در شیراز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، بررسی سوابق و تجربه پزشک می باشد. شما با توجه به نمونه کارها و رضایت مراجعه کنندگان می توانید از این امر مطمئن شوید که بهترین انتخاب را در این زمینه داشته اید. توجه کنید هر چقدر میزان تجربه پزشک بیشتر باشد نتیجه جراحی مطلوب تر خواهد بود.

  • اولین جلسه مراجعه:

در ادامه نکته دیگری که به شما در این زمینه کمک خواهد کرد توجه به نحوه برخورد و پاسخ دهی پزشک منتخب در اولین جلسه مراجعه حضوری می باشد. دقت کنید در اولین مراجعه پزشک شما موظف است روش جراحی و تمامی نکات مراقبتی قبل و بعد از جراحی تعویض مفصل لگن را در اختیار شما قرار دهد. همچنین ایشان موظف هستند به تمامی سوالاتی که در ذهن شما به وجود آمده اند در کمال آرامش پاسخ کامل را بدهند و تمامی ابهامات را برطرف کنند. 

البته توجه داشته باشید برای بررسی نحوه برخورد یکبار مراجعه کافی است نیازی به چندین بار مراجعه نمی باشد. 

  • برخورد پرسنل با مراجعه کننده:

در ادامه در اولین مراجعه باید به نحوه برخورد پرسنل پزشک منتخب نیز توجه کافی را داشته باشید.از آنجایی که در روز جراحی پرسنل در کنار شما خواهند ماند بنابراین باید این استعداد و تجربه را داشته باشند که استرس و اضطراب را از شما دور کنند. بنابراین در انتخاب بهترین جراح تعویض مفصل لگن این نکته را در نظر داشته باشید.

معرفی بهترین جراح تعویض مفصل لگن در شیراز

  • فلوشیپ فوق تخصصی جراحی زانو و آرتروپلاستی
  • فلوشیپ جراحی ورزشی زانو و آرتروسکوپی
  • مدرک تخصص جراحی ارتوپدی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز
بهترین جراح تعویض مفصل لگن در شیراز

دسترسی به بهترین جراح تعویض مفصل لگن در شیراز

برای دسترسی به بهترین جراح تعویض مفصل لگن در شیراز روش های متفاوتی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید بهترین تصمیم را در این زمینه داشته باشید. در ادامه روش های مهم را در اختیار شما قرار میدهیم.

برخی از روش های دسترسی به بهترین جراح تعویض مفصل لگن عبارتند از:

  1. اولین گام برای دسترسی به بهترین جراح تعویض لگن، تهیه یک لیست از بهترین جراحان در این زمینه می باشد. این لیست را میتوانید به کمک نظرات و تجربیات دوستان و آشنایان تهیه کنید. در ادامه با توجه به اولویت های خود تعداد پزشکان را می توانید محدود کنید در نهایت بهترین جراح تعویض مفصل لگن در شیراز را انتخاب کنید.
  2. در ادامه با دسترسی و پیدا کردن وبسایت رسمی و صفحه اینستاگرام پزشک منتخب می توانید به نمونه کارها و نظرات کاربران دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید این امر کمک بسیاری در انتخاب بهترین جراح به شما میکند. بنابراین دقت و توجه کافی را در این مرحله داشته باشید.
  3. در نهایت شما با مراجعه حضوری و بررسی تمامی نکاتی که ذکر کردیم می توانید بهترین تصمیم و انتخاب  را در این زمینه داشته باشید  بدون بروز هیچگونه عوارضی جراحی تعویض مفصل لگن را انجام دهید.

سوالات متداول بهترین جراح تعویض مفصل لگن در شیراز

دکتر علی بصام

دکتر محمد طاهر قادری

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی زانو و آرتروپلاستی دانشگاه علوم پزشکی ایران (تهران) ۱۳۹۸-۱۳۹۹

دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، 1376- 1383

مدرک تخصص جراحی ارتوپدی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز

فلوشیپ جراحی ورزشی زانو و آرتروسکوپی، بیمارستان خصوصی آتیه1394- 1395در خدمت استاد برجسته جراحی زانو، جناب آقای دکتر رازی

برچسب ها:
مقالات مرتبط
جراحی تعویض مفصل زانو در شیراز بدون درد

جراحی تعویض مفصل زانو در شیراز بدون درد

عمل تعویض مفصل زانو در شیراز، با هدف تسکین درد ناشی از ابتلا به آرتروز شدید انجام می شود. در نود درصد موارد، این روش جراحی با موفقیت همراه است. این جراحی نیاز به مراقبت های خاص از جمله فیزیوتراپی به...

زانوی پرانتزی در کودکان

زانوی پرانتزی در کودکان

زانوی پرانتزی در کودکان معمولا هنگامی که تازه شروع به راه رفتن می کنند به وجود می آید. وقتی این کودکان می ایستند عمدتا فضای زیادی بین دو زانوی آنها وجود دارد. پرانتزی بودن زانوی کودکان و قوس آن به...

رباط های جانبی زانو

رباط های جانبی زانو

رباط های جانبی زانو از کنار هم قرار گرفتن 3 استخوان ران، ساق پا و کشکک مفصل زانو شکل می گیرند. اتصال این استخوان ها به یکدیگر توسط رباط ها انجام می شود. چهار رباط اصلی در زانو وجود دارد که شبیه به...

آرتروز و شایع ترین انواع آن

آرتروز و شایع ترین انواع آن

آرتروز یکی از بیماری هایی می باشد که امروزه بدلایل مختلف، افراد بسیاری به آن مبتلا می شوند. در صورتی یک شخص به بیماری آرتروز مبتلا می شود که التهاب و یا تورم مفاصل حرکات طبیعی مفاصل را دچار اختلال...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هشت =